Subskrybuj mojego bloga :)

Cześć,

żeby nie przegapić żadnego mojego wpisu oczywiście możesz wejść na mój profil na facebooku, oraz obserwować mnie na G+. Jednak od jakiegoś czasu możesz też otrzymywać mailowe powiadomienia na temat treści na moim blogu. 



Dlaczego warto wiedzieć co się dzieje na moim blogu? Ja rozumiem, że czasami zapoznanie się ze wszystkimi wiadomościami, odczytanie każdego baneru w internecie i w ogóle zapoznawanie się z różnymi treściami bywa uciążliwe z powodu małej ilości czasu. Jednak mój blog warto czytać z kilku powodów.

Wrzucam tu swoje zdjęcia. Przedstawiam mój Olsztyn, jak również miejsca, które zwiedzam przez własny pryzmat. Jeśli lubisz fotografię, to znajdziesz tutaj coś ciekawego do oglądania.

Przede wszystkim jednak tworzę wartościowe treści z głębokim przesłaniem. Jestem twórcą z pasją, więc jeśli nie każdy tekst do Ciebie trafi, na pewno pozostawi u Ciebie jakąś iskierkę inspiracji, albo ciekawych informacji.  

Cały czas się rozwijam. Wystarczy sprawdzić mój wpis z września 2015 żeby dostrzec różnicę pomiędzy składnią, doborem słów, poprawnością językową i w ogóle jakością tekstów. Jeśli ktoś jest na dobrej drodze, może warto go poklepać po plecach i zachęcić do dalszej pracy, niż ocenić z góry, że słaby tekst i nie ma sensu tu więcej zaglądać?

Jeśli więc nie przekonały Cię moje powody, jak również nie uważasz, żeby warto było wiedzieć co dzieje się na moim serwisie, to nie czytaj więcej tego artykułu. A jak chcesz zaglądać tu częściej i być na bieżąco z moimi tekstami, to zapoznaj się z poniższą instrukcją.

Krok po kroku jak otrzymywać powiadomienia o nowym tekście na swoim mailu:

1. Wciśnij przycisk SUBSKRYBUJ pod logo mojego bloga



2. Wpisz swój adres email, na jaki mają przychodzić powiadomienia.

3.Jeśli wyświetli Ci się kolejna strona - wpisz w pole kod, jaki wyświetli Ci się na ekranie, a następnie, potwierdź subskrybcję poprzez kliknięcie w link aktywacyjny jaki otrzymasz na mailu. Wtedy już będziesz mieć pewność, że otrzymasz każdy tekst jaki tylko Ci napiszę :)



Więc tradycyjnie zostaw komentarz, włącz obserwację na moich social-mediach, i subskrybuj mój serwis. 

Do zobaczenia niebawem!

Pozdrawiam
Rafau

Komentarze