Imagine Yourself Blog- nowa nazwa bloga

Nowa nazwa bloga nie oznacza nowego startu. Cały czas obiecywałem sobie, że będę dawał z siebie wszystko. Więc o co chodzi? Cały czas wmawiałem sobie, że rafaubloguje to tylko robocza nazwa czegoś ważniejszego. Przez dłuższy czas przyzwyczaiłem Was do tej nazwy, ale drażniła mnie już pospolitość tej nazwy.



Imię, nazwa, to coś, z czym identyfikuje się jakąś rzecz, miejsce, albo osobę. Od imienia Rafau się nie uwolnię… chyba. Ale nazwę bloga mogłem zmienić w każdej chwili. Więc dlaczego Imagine Yourself?



2 znaczenia


Przede wszystkim dzielę się na blogu moją wyobraźnią. Tak samo jak wspominałem w najważniejszym do tej pory wpisie o mojej misji-pragnę dzielić się swoją wrażliwością i spojrzeniem na świat. Piszę od wielu lat, i mam w tym już spore doświadczenie. Mam więc nadzieję, że wchodząc na serwis Imagine Yourself przeniesiecie się w wobraźni do mojego świata, w którym zastanawiam się nad istotnymi sprawami, tematami wartymi poruszenia, albo fikcją, która pozwoli oderwać się od codzienności.

Druga sprawa to literki „I”, oraz „Y”. Literka "I" z angielskiego oznacza słowo JA. "Y" w wymowie języka angielskiego może oznaczać WHY - dlaczego. "Ja-dlaczego", to częste pytanie, które sobie stawiam. Co stanowi o tym kim teraz jestem? Myślę, że ten kto czyta moje wpisy od początku dostrzeże zależność w tym haśle.


Plany na przyszłość


82 wpisy nauczyły mnie systematyczności i kreatywności. Chciałbym z tego co napisałem skleić w e-booka. Zarówno opowiadanie „Miasto Marzeń”, jak i artykuły i krótsze opowiadania. Od najbliższej niedzieli zacznie ukazywać się nowy serial „Szpital”. Zarówno „dlaczego ja”, jak i „szpital” nie mają nic wspólnego z telewizyjnymi paradokumentami ;)



Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej. Jeśli Wam się spodobało to co zobaczyliście tutaj, powiedzcie o mnie znajomym, udostępnijcie mój wpis na facebooku, albo zajrzyjcie na mój kanał na Youtube. Mam tam na chwilę obecną jedynie dwa filmiki, ale pragnę w najbliższym czasie udostępniać tam częściej podcasty. Najnowszy film jaki planuję, będzie dla mnie bardzo szczególny. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Zapraszam więc z taką samą stanowczością na:
imagineyourselfblog.blogspot.com

Pozdrawiam
Rafau


PS:zapraszam też na instagram.com/rafauikswoktur , gdzie między innymi takie fotki, jak ta poniżej :)

Komentarze