KONKURS NA BLOGU-KSIĄŻKI DO WYRWANIA

Witam!

Pragnę poinformować, że mam do rozdania dwie książki.

 

Proszę Was o dwie rzeczy:





1)Napisz recenzję mojego bloga jako całości-kierując uwagę na swoje ulubione wpisy, bądź ogólną moją twórczość. Czyli co tam znajdzie osoba, która wchodzi do mnie pierwszy raz. 

DO WYGRANIA - Harlan Coben "Nieznajomy" + upominek








2)Zrecenzuj jeden z moich wpisów, lub jakąś serię- bądź przy tym krytyczny, ale nie krytykancki.

DO WYGRANIA - Kate White "I że Cię nie opuszczę, aż do śmierci" + upominek.







Piszcie na ikswoktur.rafau@gmail.com - oceniam głównie kreatywność, i jakość maili jakie mi wyślecie. Termin nadsyłania to dwa tygodnie, czyli ostateczne zamknięcie KONKURSU to: 05/06/2016 godzina 22:00. Wynik ogłoszony zostanie w środę 08/06/2016.

Wysyłam nagrody na własny koszt. O adres poproszę tylko osoby, które zwyciężą. Nie ma potrzeby, żebyście pisali od razu gdzie mieszkacie. Napiszcie tylko w tytule maila #konkurs1, albo #konkurs2, żebym wiedział jak interpretować Wasze maile.  Nie ograniczam się z nagrodami. Jeśli zrobicie na mnie wielkie wrażenie wyślę więcej prezentów pozostałym uczestnikom. Oczywiście prezenty wysyłam na własny koszt. Będę chciał najciekawsze maile udostępnić jeśli zwycięzca wyrazi na to zgodę ;)

Do zobaczenia na mailu!
Rafau

Komentarze