Filmy Na Youtube

Witam Was Bardzo Serdecznie!

    Dziś krótki, spontaniczny wpis dotyczący mojego nowego kanału docierania do wrażliwych ludzi. Jak zapewne wiecie, moje wpisy mają raczej tematykę i formę poważniejszych rozważań dotyczących relacji międzyludzkich i nastawienia. Oprócz tego zamieszczam też lżejsze artykuły z ciekawostkami dotyczącymi budowy i funkcjonowania naszego mózgu, albo mówię o muzyce, filmie, albo książce. Jednak lwia część to opowiadania, bądź artykuły zmuszające do myślenia i zastanowienia się nad sobą.

   Postanowiłem już jakiś czas temu, że oprócz bloga będę prowadził vloga w serwisie Youtube. Nie będzie to klasyczny vlog z selfiesticka, a raczej forma podcastu z klimatycznym obrazem. Mój debiut znajdziesz poniżej.



Dlaczego akurat Youtube?

     Znany do niedawna jako serwis ze "śmiesznymi filmikami", powoli zaczyna zmieniać swoją formę w taką nową formę telewizji. Znajdziesz tam zarówno programy dla dzieci, program dla nastolatków, poradniki jak korzystać z aparatu, telefonu, samochodu, narzędzi. Są programy popularno-naukowe (mój ulubiony to EMCEKWADRAT ), gamerskie, rozrywkowe(Zapytaj Beczkę[genialnego Youtubera-Krzyśka Gonciarza]-rządzi na równi z Grupą Filmową Darwin, jednak oba te kanały to dwie różne ligi). Są też programy autorskie, którego tematyka jest różna, taka jaka podoba się samym twórcom. Idea jest według mnie genialna! Zgadzam się, że żeby móc coś przekazywać z całą siłą, trzeba być o tym przekonanym i ciężko pracować, a potem przyjdą widzowie, którzy dostrzegą w Youtuberze nie tylko mapeta(kukłę) zza monitora, a człowieka takiego jak każdy z nas. I takim wzorem jest Casey Neistat, albo Włodek Markowicz. 

Czy chcę robić karierę?

     Absolutnie nie! Przechodzenie do światka gwiazd i celebrytów, którzy słuchani są z ramienia autorytetu, a nie za to co robią, albo czy mówią coś mądrego to dla mnie absolutnie coś odrażającego. Chciałbym zaś, żeby ludzie dostrzegli tego normalnego, wrażliwego, mającego swoje zdanie chłopaka i podzielili się swoimi spostrzeżeniami ze mną. 

Wnioski

     Mam zamiar dzielić się przemyśleniami, zdjęciami i filmami zarówno tu na blogu jak i na kanale Youtube. Być może dzięki filmom poznacie to jakim jestem człowiekiem, jak również, może lepiej przyjmiecie to co chcę przekazać swoimi opowiadaniami i artykułami.

Dzięki za ostatnie pół roku!
Pozdrawiam
Rafau



PS:podrzućcie co Wy oglądacie na YT! 
PPS:dziś w nocy mam zamiar wrzucić drugą część opowiadania, wesprzyj moją działalność udostępnieniem komuś filmu, albo łapką w górę :)

Komentarze