Wielka prośba do Ciebie



Drodzy Czytelnicy,

Zamieszczam specjalny post odnośnie święta jakie panuje teraz w świecie blogosfery-Gala Twórców 2015, Blok Roku 2015. Uczestniczę w nim powołując się głównie na teksty zawarte w poprzednim artykule.

Pragnę jedynie zaznaczyć, iż moje prośby, bądź informacje są kierowane z prostej zasady-jeśli sam się nie rozreklamujesz, nikt tego nie zrobi za ciebie. Zgodnie z tą ideą, na niełatwym rynku blogów postanowiłem wziąć udział zarówno w całej imprezie, jak i wzmóc swoją działalność w ramach udostępniania linków, oraz podsyłania plakatów takich jak ten poniżej.



Chciałbym zaznaczyć, iż bloga nie prowadzę ani dla sławy, ani dla pieniędzy. Sława należy się tym osobom od których znam doświadczenia, którymi się dzielę, a pieniądze-mam, tyle żeby wystarczyło na to niedrogie hobby nadal. Więc po co?

Uważam, że treści jakie udostępniam bardzo przydadzą się osobom, które szamoczą się w tym świecie. Staram się przy tym zachowywać zasady, które narzuciłem sobie na początku drogi. Nietrudno dostrzec, że w czasach cyfryzacji wszystkiego, włącznie ze znajomościami, ciężko odnaleźć w tym wszystkim sens i prawdziwą wartość. Pragnę więc taką drogę podpowiadać osobom w najróżniejszym wieku. Zadaję pytania co się opłaca nie pod kątem ekonomicznym, a co dla ludzi powinno być ważniejsze. Jak zmienić punkt widzenia, albo nastawienie, żeby żyło nam się lepiej. 

Jeśli uważasz, że mogę tym co już napisałem i co jeszcze napiszę przekazywać takie wartości, to proszę wyślij smsa o treści B11591 na numer 7124 (koszt: 1,23 zł).

Daj znać co o tym wszystkim sądzisz.

Pozdrawiam
Rafau

Komentarze