2 część podsumowania ostatnich 2 miesięcy blogowania



30sty wpis, 5ego minęły 2 miesiące regularnego blogowania. Więc bez zbędnego przedłużania:

Dziewczynka i niegrzeczne lusterko-to był krok milowy. Bałem się strasznie udostępniać takie opowiadanie a okazało się naprawdę strzałem w 10. Jestem dumny zarówno z tego jak udało się zawrzeć praktyczną wskazówkę w prostej formie jak i z tego jaki odzew otrzymałem po publikacji tego opowiadania. Myślę, że z czasem zebrałem u siebie większą ilość czytelników.

Artykuł o piosence i anime z dzieciństwa były znowu przeciętne. Możecie dać znać jeśli uważacie inaczej :)

Potem było Paper Towns, które cieszyło się średnią popularnością. Osobiście jednak uważam, że gdyby czerpać tak z każdego filmu co można wyciągnąć do praktycznego zastosowania, bylibyśmy lepszymi ludźmi J Było tego aż 3 części i każda na swój sposób wyjątkowa.

  




































    




































































Część 1
Część 2



Część 3
Poświęć 5 minut (koniec akcji będzie już niebawem). Chociaż w komentarzu nikt nie napisał, że przyłącza się do akcji, dla mnie samego okazało się to … to w podsumowaniu akcji :)

Ostatnie 3 posty cieszyły się skrajnie niską popularnością zaraz po wydaniu(są na tej stronie, więc jak nie czytałeś to sprawdź :D)-tłumaczę się okresem świątecznym i postanowiłem nic nie pisać więcej przez ten okres.

W międzyczasie-całych 2 miesięcy-udostępniałem zdjęcia, które moim skromnym zdaniem wychodziły mi najlepiej. Z moich najlepszych czasów dopieszczania tej pasji to były najlepsze ujęcia, które ocalały. Z resztą zagubionych dzieł-się pożegnałem. Wyjąłem już aparat, naładowałem baterię, więc niebawem być może będą jakieś interesujące efekty :)

Co dalej?

Zamierzam iść na przód! W piątek wydam nowe, krótkie opowiadanie. W kolejnych tygodniach postaram się napisać kilka artykułów w moim stylu. Być może uda mi się w przyszłości napisać dłuższe opowiadanie, które przygotowuję i myślę nad nim. 

Jeśli macie ochotę współpracować ze mną przy jakimś projekcie na blogu, albo macie jakieś pytania, to serdecznie zapraszam, napiszcie maila na ikswoktur.rafau@gmail.com 

Byłem w kinie na Gwiezdnych Wojnach i jak już się upewnię, że nikomu nie zaspojleruję to napiszę parę zdań jako recenzja filmu.

Więc z nowymi siłami, nowymi celami, i zupełnie nowymi doświadczeniami po tych wszystkich artykułach, które były swoistym treningiem-wychodzę naprzeciw waszym oczekiwaniom.
 
Co jak zaraza wdziera się do domów, i jak kwiaty-zatruwa rodzinę-aż psuje ją od spodu?
Pozdrawiam
Rafau

Komentarze