Blog Roku 2015

Witam,

dziś krótkie ogłoszenie, jakiego nie było od dłuższego czasu. Pragnę podzielić się informacją, że biorę udział w konkursie na blog roku. 

Oto link z moim zgłoszeniem: 
http://www.blogroku.pl/2015/zgloszenie/16,2155,rafau-bloguje

Zgłosiłem się do tego konkursu z dwóch powodów.


Po 1-to był początek mojego kontaktu z całą blogosferą. Rok temu dowiedziałem się ilu blogerów liczy się w tym bardzo szerokim gremium, oraz, że można swoją twórczością oczarować czytelników rzetelną pracą i sumiennością. Staram się tego trzymać odkąd postanowiłem pisać na tym blogu. Myślę, że na tle innych amatorów wypadam niekiepsko. Jednak to właśnie ten konkurs dał mi cel.

Po 2-uznałem, że napisałem kilka tekstów zasługujących na uwagę. Napisałem je już jakiś czas temu i z tego co wiem przykuło uwagę wielu moich czytelników. Więc jeśli chcecie oceniać mojego bloga w tym konkursie będzie mi niezwykle miło, jeśli choć kilka osób zdecyduje się wysłać sms'a, który trafi na cele charytatywne, i pomoże mi wziąć udział w kolejnym etapie konkursu. SMS można wysyłać do 1.03.2016 roku, do godziny 12:00.


Jeśli jeszcze wątpicie w moje umiejętności zapoznajcie się jeszcze raz z takimi opowiadaniami jak:

Restart jako poradzenie sobie z problemem


Muzyka chilout


Agresja panem w domu


Postępowanie według swojego serca


Dziewczynka i niegrzeczne lusterko 

Naprawisz czy wymienisz?

Udane życie

Pragnę zarazem tym wpisem bardzo serdecznie Wam podziękować za ostatnie kilka miesięcy. Mam nadzieję, że obecny system udostępniania tekstów Wam się podoba. Jest również dla Was równie ciekawy i praktyczny co wcześniej. Czekam na Wasze komentarze, i jeśli uznacie za słuszne: wyślijcie sms'a.


W czwartek wyjątkowy tekst-odpowiedź na 11 pytań z nominacji do Liebster Blog Award, a najnowszy odcinek Miasta Marzeń będzie w niedzielę.

Pozdrawiam
Rafaua

Komentarze