Cześć, jestem Rafau

Cześć Tobie, drogi Czytelniku

Zwracam się do Ciebie, ponieważ bardzo zależy mi na tym, abyś został stałym obserwatorem mojego bloga. Możesz to uczynić dodając obserwację na facebooku  :) 


Nowości

Zmieniam trochę założenia mojego bloga. Nie będzie już w stu procentach aż taki bardzo autorski i osobisty. Zacząłem już wrzucać teksty dotyczące naszej codzienności. Jest już tekst improwizowany z nutką humorku, który możesz znaleźć choćby TU. Więc zapraszam do sprawdzenia co Cię czeka nowego na moim blogu :)

Blog dla pasjonatów

O tym dlaczego serwis nazywa się IMAGINE YOURSELF BLOG - znajdziecie pod tymi linkami:
https://imagineyourselfblog.blogspot.com/2016/07/imgaine-yourself.html
https://imagineyourselfblog.blogspot.com/2016/06/moja-misja-1.html
https://imagineyourselfblog.blogspot.com/2016/06/moja-misja-2.html

Bardzo zależy mi na tym, aby oprócz tego, że piszę w zgodzie ze sobą, to żeby móc tworzyć razem z Tobą. 
 
Celem tego obszernego serwisu od tej pory będzie docieranie do ludzi z pasją. Oczywiście w blogosferze ich nie brakuje. Wręcz bym powiedział, że każdy z blogerów może o sobie powiedzieć, że ma jakąś pasję. Jednak czym jest według mnie?

Czym jest pasja?

Według mnie jest to takie nastawienie do życia, w którym nie zadowalamy się powierzchownymi informacjami w określonych tematach. Pasjonaci to przecież najlepsi specjaliści, nauczyciele i partnerzy do rozmów. Jakże więc fajnie będzie kiedy dołączysz do dyskusji ze mną w trakcie czytania moich tekstów. 

Pragnę aby ktoś, kto wejdzie na mojego bloga zainspirował się informacjami, albo podejściem do faktów, które zamieszczę. Dawajcie koniecznie znać czy i co konkretnie Wam się spodobało. Dzięki temu będę wiedział jak planować kolejne wpisy.

Wiedza zobowiązuje. Praktyczna wiedza często pozwala poszerzyć perspektywę odbierania rzeczywistości. Chociażby strona jakoszczedzacpieniadze.pl to serwis stworzony przez kompletnie ześwirowanego na punkcie oszczędzania Michała, który pomaga! Napisana przez niego książka #finansowyninja stanowi inspirację dla wszystkich wschodzących blogerów. 

Uwielbiam pisać fikcję i zapewne nadal będziecie znajdować tutaj odlotowe sceny, historie i prace konkursowe, jednak nie będzie to ostatecznie cel mojego bloga. Bardziej więc skupię się na researchu, i postaram się stać się źródłem rzetelnej wiedzy, skromnej dawki humoru, oraz inspiracji do własnych zajawek.


Ze wszech stron jesteśmy bombardowani informacjami. Jak więc znaleźć serwis, który rzetelnie i konkretnie wypowie się na sprawy codzienności? Mój skromny kącik w internecie będzie więc oscylował wokół złotego środka. Ta zasada zawsze pomaga mi znaleźć swój punkt widzenia - biorąc poprawkę na nagonkę mediów i rzeczy, które są bagatelizowane przez trendy społeczne.

Nowy IMAGINE YOURSELF BLOG będzie ekscytujący - już nie mogę się doczekać aż przedstawię Ci wszystkie rzeczy jakie Cię będą tu czekały :)

Inne informacje


Jeśli jesteś zainteresowany ciekawymi zdjęciami - zapraszam na mojego INSTAGRAMA. 

Jednak najbardziej zależy mi na tym abyś odnalazł na tym blogu przycisk obserwuj. Wtedy, jeśli jesteś zalogowany na telefonie, bądź komputerze swoim mailem, będę mógł wysyłać Ci co jakiś czas  maila z powiadomieniem o nowym wpisie. 

Zapraszam też do prywatnego pisania na maila: iybkontakt@gmail.com

Daj koniecznie znać co myślisz o tych zmianach!
Wbijaj też na Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UC2IdTYWQoVezgfoLppArY5g

Pozdrawiam
Rafau


Komentarze